Oglas, Online promocija
CPM - što je to? Kako koristiti CPM oglašavanje?
Organiziranjem medija i kontekstualno reklamne kampanje na mreži, bilo oglašivač izračunava procijenjeni proračun. Kupac reklamne kampanje, važno je vidjeti kako sredstva za njegovu provedbu, bilo da se novac troši i učinkovitost s kojima se koriste onako kako bi trebalo. Izračun učinkovitosti oglašavanja proizvoda u medijskom planiranju temelji se na nekoliko pokazatelja, od kojih je jedan indeks CPM. Što je ovaj lik kako ga koristiti - saznajte u nastavku.
CPM - zašto je to potrebno
Što je CPM oglašavanje, on je poznat od prošlog stoljeća. Modul se koristi u svim reklamnim kampanjama koje su se dogodile u medijima. Izdavanje, televizijske i radio postaje i dalje koristiti ovaj lik za izračun troškova oglašavanja. CPM se koristi u slučaju kada je riječ o cijeni prikaz oglašavanja niti jedan odredište, a tisuće mogućih kupaca. U isto vrijeme, te je stavio u opticaj ovaj pojam. Vlasnici oglašivačkim platformama mogu samo raditi sa svojim cirkulacije i tematski fokus, pa je stopa CPM je određen, oglašavanje, uzimajući u obzir ta vrijednost bila produktivna.
definiranje CPM
Jednostavna definicija CPM - cijena po tisuću je. Dolazi od imena modula engleskih riječi s cijenom po tisuću, gdje je M - rimski broj, što znači 1000. Dakle, pitanje o tome što je CPM, može se reći da je to cijena po tisuću pojavljivanja oglasa. Što više vremena tamo je oglašavanje na stranicama novina i časopisa, češće se igrao na radiju ili pročitati na TV kanalu - veću stopu tog faktora.
Izračun CPM oglašavanje online kampanje
Na Internetu, uloga oglasa obično igraju bannera - one dosadne pop-up prozora, koji su toliko popularna među korisnicima, a koji donose novac vlasniku oglašivačkim platformama. Više popularan site, više ljudi gleda na ovoj web stranici, skuplji oglašavanje na ovim stranicama će koštati kupca.
Oglašivači zainteresirani u najvećem mogućem broju korisnika koji su vidjeli banner. Dakle, ono što je CPM, to može biti prikazan matematički kako slijedi:
CPM = (ukupna cijena oglašavanja reda) / (planirani broj pregleda po danu banner) * 1000.
Sada je jasno, CPM - što je to. U oglašavanju to je jedan od najvažnijih pokazatelja. Oglašivač može izračunati koliko novca vam je potrebno platiti vlasniku stranice kako bi se osiguralo da su informacije se pokazalo tisuću korisnicima na mreži.
Vizualno, ovaj izračun može se prikazati jednostavnim primjerom. Troškovi postavljanja bannera na mjestu jednog portala je, na primjer, 400 $ tjedno, statistika ove web stranice pokazuje da je tjedan dana pregledavanja stranice oko 10 tisuća. Korisnici. Dakle, jednostavan izračun daje vrijednost:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 po tisuću pojavljivanja oglasa informacija.
Oglašivači bi trebao shvatiti da je jednostavna demonstracija banner na tematskim web stranice je uglavnom informativan. Nema jamstva da su svi deset tisuća ljudi koji su posjetili stranicu, svakako kliknite na banner. je li posjetitelj će se želite povezati ili ne - to ovisi o atraktivnosti banner i informacijama koji je objavljen na njoj. Svaka stranica je dužan dati sve podatke za izračunavanje opciju CPM. To je isplativo vlasnika stranice, možete razumjeti. No, oglašavanje, njegova kvaliteta i zanimljivo za krajnjeg korisnika uključeni u zadatak za kupca.
Podrška modul CTR, metode proračuna
Kako bi smanjili troškove u obzir još jedan pokazatelj - CTR indeksa. Ime dolazi iz engleskog jezika i potpuno zvuk poput stope klikanja - CTR stopa. CTR pokazuje koliko je ljudi kliknulo na banner i otići na stranicu za oglašavanje kupca. Ovaj modul ovisi o ispravnosti odabranog mjesta, jer je više primjerena i nužna izgled oglašavanja, veća je vjerojatnost da će posjetitelj zainteresiran za informacije i klikne na banner. Način izračuna ovog pokazatelja je kako slijedi:
CTR = (broj korisnika koji su kliknuli na banner) / (planirani broj pregleda u dan Banner) * 100%.
Na primjer, ako je 20 tisuća ljudi koji su vidjeli reklame, slijedili vezu 800 korisnika, onda je CTR 800/20 000 * 100 = 4%, što je iznad donje granice.
Empirijski dokazano da minimalnog CTR od 3-5%. Ako je manje, onda je cijena po potencijalnom kupcu će biti veći očekivani profit i oglašavanje će se smatrati nedjelotvornim.
Korištenje indekse
CPM može koristiti pri odabiru usku ciljanu publiku. Na primjer, kada naručivanje banera stranice platforma nudi oglašivačima podatke o dobi, spolu, mjestu stanovanja, interesa svih registriranih posjetitelja. Tako željeni banner prikazuje se samo na one korisnike, na koje je izračunata promotivni proizvod. Proračun kampanje u isto vrijeme troši više ekonomski i učinkovitije.
Također treba uzeti u obzir aktivnost stalnih članova. Češće isti posjetitelj vidi isti oglas proizvod, više novca se zadužuje od oglašivača, a kupac na kupca od toga više ne postaje. Stoga indeksi pismen proračuna CPM i CTR u kombinaciji s dubokom analizom podataka dobivenih od ovog platforma za oglašavanje bi se donijeti željene rezultate u korist kupca.
Još jedna stvar koju treba uzeti u obzir na početku kampanje. Plaćanje može biti izložen ili u smislu CPM, ili CTR. Drugim riječima, kupac mora shvatiti suštinu oglašavanje modulo CPM banner - to nije plaćanje po kliku, ali samo za oglašavanje demonstraciju proizvoda
sažimanje
Na pitanje što je CPM, može se reći da je ova opcija je jedan od najvažnijih u analizi učinkovitosti pojedinog oglasa, a također mora uzeti u obzir pri izračunavanju proračun za oglašavanje. Uzeti u obzir i iznos navodnih kontakata potencijalnih kupaca s podacima oglašavanja, a troškovi banner plasman na više mjesta sa sličnim tematskim fokusom. S obzirom na ove parametre, moguće je izračunati učinkovitost određenog platforma za oglašavanje i uspješno svladati proračun za oglašavanje.
Similar articles
Trending Now